OFICINA VIRTUAL
En aquest apartat, podeu realitzar tots aquells tràmits, que habitualment feu personalment a les oficines de l'Caravàning, però des de casa. Facilitem realitzar aquestes gestions, a través del vostre ordinador de manera ràpida, còmoda i segura.
Tindreu a la vostra disposició, tota la informació actualitzada sobre tot el relacionat amb la Comunitat de Propietaris. Fer tràmits, enviar sol·licituds, actualitzar dades, etc i moltes altres qüestions a través de la pàgina web.
INFORMACIÓ GENERAL
TARIFA DE PREUS
Quota mensual comunitat: 150€
Quilovat/h electricitat: 0,21€
Metre cúbic d'aigua: 1,23€
Bombona butà: 15,90€
Bombona propà: 14€
Targeta accés motos: 6,00€
Cadenat caixa de llum: 23,39€
Fotocòpia (b/n): 0,10€ - Fotocòpia (color): 0,20€
Pistes de tennis 1,5 hora: 3,00€
Pistes de tennis 2 hores: 4,00€
PPista de pàdel 1,5 hores: Entre 10€ - 14,00€
Pista de pàdel 30 min: 5,00€
Fitxa de llum pàdel: 30 minuts 0,60 cèntims/€
GESTIONS I SERVEIS
Recàrrec pr impagament de rebuts abans del dia 25 del mes en curs: 10€
Despeses de gestió per inici porcediment monitòri: 40€
Aportació per gestió de venda d'una parcel·la: 2.000€
Fiança per execusió d'obres en una parcel·la: entre 20€ i 300€
Cessió barbacoa i sala d'activitats: 60€
Fiança per cessió barbacoa i sala d'activitats (a retornar si és correcte): 30€
SANCIONS
Falta lleu: 25€
Falta greu per reincidència (acumul·lació 3 faltes lleus): fins a 600€
Falta lleu directe: de 100€ a 3.000€
Superació del límit de 20min. per descàrrega (vehicles): 20€
ACTUALITZACIÓ DADES
Posem a la vostra disposició un formulari en el qual es podrà omplir, actualitzar i/o modificar les vostres dades personals (canvi de direcció, canvi de correu electrònic, nº de compte bancari, vehicles, persones autoritzades, nombre de telèfons, etc.
Si ho desitgeu, podeu descarregar-vos el document i lliurar-lo a les oficines del Caravàning o enviar-lo per correu electrònic a: info@caravaningcostabrava.cat
CONTRACTE DE VENDA
Si esteu decidits a vendre la vostra parcel·la, el Caravaning posa a la vostra disposició el servei de gestió per realitzar la venda. Per dur a terme aquest tràmit a través del Caravàning, s'ha d'omplir el contracte que us facilitem a continuació i al seu torn lliurar-lo personalment a les oficines. Si per contra decidiu paralitzar el servei que oferim, adjuntem també, el contracte de renúncia.
Per a qualsevol informació, dubte o aclariment, podeu escriure a:
info@caravaningcostabrava.cat
o trucar a el telèfon:
93. 764. 10. 76
COMUNICAT LLOGUER PARCEL·LA
Si us interessa llogar la parcel·la, haureu de comunicar a l'administració del Caravaning perquè hi hagi constància de les persones que ocuparan aquesta parcel·la i quin seria el període de temps pactat. És important que aquest comunicat, es realitzi amb un mínim de 15 dies d'antelació i un cop s'hagi enviat, s'ha de fer arribar la fotocòpia del DNI de les persones que ocuparan la parcel·la, en absència dels propietaris.
Es pot enviar per correu electrònic a l'adreça: info@caravaningcostabrava.cat o bé deixar-lo personalment a les oficines. A continuació, deixem el comunicat per descarregar.
SOL·LICITUD REFORMES A LA PARCEL·LA
Tal com s'estableix l'article 9 de NORMES I OBLIGACIONS al Reglament de Normes Internes del Caravàning, si voleu fer reformes en la vostra parcel·la, s'ha d'omplir una sol·licitud a la Junta de Govern indicant quines serien les reformes a realitzar i des de l'administració s'ha de comprovar que es compleixen amb els requeriments establerts al Reglament de Normes Internes donant així l'autorització pertinent, en un període màxim de 15 dies.
AUTORITZACIONS DIVERSES
Per garantir la seguretat de les instal·lacions, preguem que si alguna persona o empresa ha de fer algun treball dins la vostra parcel·la, és convenient comunicar-ho per tal que s'autoritzi l'entrada al recinte.
A continuació, adjuntem els arxius.
QUEIXES I SUGGERIMENTS
Si vols formular alguna queixa o suggeriment, comunicat o aclariment relacionat amb la gestió, els continguts o els serveis oferts en el Caravaning, pots fer-ho mitjançant la sol·licitud que et proposem a continuació, on pots descarregar-lo en paper o bé per a la teva comoditat, et facilitem un formulari perquè puguis omplir-lo i enviar-lo des d'aquí.
Per tal de poder solucionar qualsevol incidència relacionada amb els serveis oferts, suggerim que abans de presentar qualsevol observació, contactis amb l'equip de recepció.